top of page

שניה לפני...

לפעמים הדרך להבין את הלקוחות היא להיות לקוח. בחודשים האחרונים הייתי (ועדיין) הלקוחה של עצמי, כן, ממש ככה! החלטתי לממש חלום קטן וללמוד להכין סבונים ומוצרי טיפול טיבעיים.


למה?

קודם כי בא לי, כי זה מעניין אותי, כי זה מרתק, כי זה מאפשר לי לבחור, ללמוד, להתפתח, לגלות עולם חדש, להתרגש מהעשייה. כי אני רוצה שהחיים שלי יהיו טיפונת יותר בריאים, יותר מודעים, רגועים. כי זה מעניין את הבנות שלי, הן שותפות לעשייה, גם לבחירות, לרעיונות. הן יודעות להבחין מה הקרובים להן צריכים, יש להן רגישות.


ואם אני יכולה להתפרנס מההנאה והאהבה שלי לעשייה החדשה (או לפחות להיות עם האפשרות להגיד לעצמי שהייתי גיבורה וניסיתי)...אז הרווחתי בענק.

ממש בקרוב אני משיקה את ליין הסבונים הראשון שלי, רקחתי מבחר סבונים שנולדו לפני הכל מהצורך האישי שלי ושל הקרובים אלי. בגאווה הקטנה-גדולה שלי, אני מאחלת לעצמי דרך צלחה, הנאה ובריאות!


אבל היי, לקוחה של עצמי? כן!

עסק צריך לוגו ומיתוג? עלי! עסק צריך אתר למכור ולשווק את המוצרים? גם עלי! לחשוב, לתכנן, ללמוד, לכתוב על עצמי מחדש? צריך? יאללה גם עלי! זה לאפיין את המוצר שלי, לחקור, להבין מי הלקוחות שלי, מי אני רוצה שיהיו הלקוחות שלי, תוכנית עסקית,תוכנית השקעות, כדאיות, ריווחיות.


וזה רק על קצה המזלג, להקים עסק חדש, ועוד במקביל לעסק קיים, אני מבטיחה לספר עוד בהמשך. כמובן שאני עושה הכל בעצמי, מוצר שכולו שלי, המותג שלי, השפה שלי, המילה שלי. זה אתגר, להכנס לנעלים של הלקוחות שלי בכל הכנות, להזדהות ולהבין את המסע הזה בדרך ללידת עסק שעוברים לקוחותיי. להיות תחת שני כובעים!


בעוד חודש (אמן) אני משיקה את ליין הסבונים החדש שלי, אני מתרגשת ברמות של כלה! והכי שמחה לשתף אתכם, חברי, משפחתי ועוקבי בהגשמת החלום שלי.


אני רוצה להודות למי שלקח חלק

תודה לאחי המוכשר שתמיד יש לו דעה טובה על עיצוב ועוזר לי לדייק את המיתוג. Shachar Keizman

ותודה ליובל שהכניס בי התרגשות והסיר ממני את הפחד לספר כאן ועכשיו. Yuval Nathan

ולאישה המדהימה שלימדה אותי להכין סבונים שרונה Sharona Rapaport

קרן

בלוג על סבונים

bottom of page